Hollandiában tényleg egy hullaként félretett, tengeri párában rohadó Mercedest mentettek meg egy Facebook-bejegyzés szerint. Az autó jelenlegi tulajdonosa egy konténer tetejéről daruztatta le az autót, és még úgy is látott benne fantáziát, hogy üvegek nélkül, a természet rombolásának kitéve erjesztették ott hét éven keresztül.
Az S124-es kódjelű kombi dízelmotorja a leemelés után semmilyen beavatkozást nem igényelt, indult, ahogy kell.
A kőkemény feladat inkább a belső cseréje volt, amit szintén megoldott a tulajdonos. Az autót három éve újította fel, és azóta boldogan használja a kocsit, 125 ezer kilométert tett meg vele. A napi használatban lévő autóban váltót is cserélt, a manuális helyére automata került, de a kuplungpedál még megmaradt az utastérben.
A különleges karosszéria a holland szabályozás miatt szükséges, ott ezzel a kialakítással teherautónak számít a Mercedes, nincsenek hátsó ülések, magasabb a tető. Így spórol a tulaj a fenntartás költségein, és az öreg dízeleket sújtó kiadásokra nem kell költenie.
A Mercedes-Benz S124-es kódja az 1985-1997 között gyártott, hosszmotoros, hátsó- vagy összkerékhajtású, felső középkategóriás típus kombi kivitelét jelenti. 4-5-6-8 hengeres motorokat kapott a 124-es sorozat, benzinesként 105-381 LE (200-E60 AMG), dízelként 72-147 lóerő között (200D-300D Turbodiesel). A megfizethető modellek közül ajánlható négy hengerrel az M110 (220E), az M102 (230E), a sorhatok közül jók az M103-as és majdnem ennyire a 24 szelepes, M104-esek is (300E, ill. 320E). Dízel 124-esből az a jó, amelyikben úgy van 1,5 millió km, hogy közben azért költöttek is rá. Élvezeti értéke az 5 és a 6 hengeres dízeleknek van, a szívókból akad kézi váltós is, a turbósak mind négyfokozatú automaták.