Óriásit szólt és szól is Shakira legújabb száma, ami tulajdonképpen arról szól, hogy exférje, Gerard Piqué futballista milyen körülmények között hagyta el őt, és amúgy sem nőtt fel a kolumbiai énekesnőhöz az FC Barcelonától nemrég visszavonult játékos. A dal lett a YouTube történetének legnézettebb latin száma a megjelenést követő időszakot tekintve, az első 24 órában több mint 63 millióan látták, de a számláló már 9 számjegyű értéket közelít.
Shakira a dalban mindennek elhordja Piquét, minden rá utal, még ha az exe nevét nem is mondja ki. Az egyik központi téma az a dalban, hogy a focista hamar össze is jött egy fiatal lánnyal, amire az énekesnő annyit reagál, hogy ő annyit ér, mint két 22 éves. Emellett azt is énekli még, hogy elcserélt egy Ferrarit egy Twingóra.
Ez a mondat volt az, amire a Renault is ráugrott, teljes joggal. Nem teljesen egyértelmű, hogy megsértődtek, vagy csak simán felültek a népszerűségi hullámra, de a márka spanyolországi Twitter-fiókja olyan kísérőszöveggel és hashtagekkel látott el egy twingós képet, amivel kicsit sikerült is Shakirának visszaszúrni. A 22-es rajtszám is a szakítós dal egyik ominózus részére utal.
Pa tipos y tipas como tú. ¡Sube el volumen! #Renault #Twingo #claramente #joven #urbano #eléctrico #ágil #Icónico #compacto #travieso pic.twitter.com/eND207qM3H
— Renault España (@renault_esp) January 12, 2023
A kép kapcsán első körben beindult a találgatás, vajon tervez-e hasonló válasszal előrukkolni a Casio óramárka, akik egy hasonló összehasonlítás keretein belül kerültek a rossz oldalra a Rolex ellenében. Másrészt a mémgyár is megkezdte a termelést, sokan az új Twingót vizionálták a Barcelona csapatának hivatalos autópartnerévé, de az össze közül talán ez a videó a legkifejezőbb:
Twingo Vs Ferrari… Y que hablen los demás 😅 pic.twitter.com/7NEIEgIXRg
— FerSql (@FerSql) January 13, 2023