A Ferrarihoz 1992-ben futott be az első megrendelés Pekingből. A márka innentől számítja kínai jelenlétét, és ennek a (tavaly) kerek évfordulónak a tiszteletére felkértek egy nemzetközileg elismert helyi dizájnert, hogy a Ferrari Tailor Made program formatervezőivel együttműködve alkossanak egy teljesen egyedi autót.
Kiindulási alapként a 620 lóerős turbómotorral szerelt Ferrari Roma szolgált: a 2+2 üléses, orrmotoros kupé, amely 3,4 mp alatt gyorsul 100, és 9,3 alatt 200 km/órára, végsebessége pedig meghaladja a 320 km/órát.
A kínai vonatkozások a fényezésnél kezdődnek: a matt ezüst/lávavörös színpár, illetve a karosszériát tagoló sávozások a Ming-dinasztia (XIV-XVII. század) korának belsőépítészeti trendjeit idézik.
Az indítókulcsot piros-arany lakkozott ládikában helyezték el; ennek különleges kidolgozású felszínén jádeberakású aranylemezkén tüntették fel a 30-as számot. A jáde a tisztaság és kegyesség, az arany a gazdagság és a szerencse jelképe; a kettő együtt a lehető legtökéletesebb (és leghatásosabb) jókívánságot és maximális tiszteletet testesíti meg.
A Ferrari Roma China különleges megoldásai ezzel nem érnek véget. Az autóhoz különleges élménycsomagot terveztek.
Ez egyrészt négy darab – évszakonként egy-egy – illatos szelencét tartalmaz, amelyeket ébenfából és kristályból készítettek. Aztán van benne egy teáskészlet bambuszból, valamint teázáshoz használatos kiegészítők, ugyanazzal a speciális piros-arany felületkidolgozással, mint a kulcstartó dobozka. Van még ébenfa szivarosdoboz, tintakő hamutartó, egy papírsárkány (!), kasmírtakarók és egy achátból és bőrből készített gokészlet. Ezeket a különleges kiegészítőket a csomagtartóban, a könyöklőben, a kesztyűtartóban helyezték el.