A Suzuki Jimny – vagy ahogy ott hívják, Gypsy – komoly kultúrát teremtett Indiában, ami a világ más pontjain is népszerű, többek között a robusztus mechanikájának és a hatalmas teljesítményű összkerékhajtásának köszönhetően. Menettulajdonságait az indiai határvédők is nagyra díjazzák, ám a közelmúltban nem a Suzuki sárdagasztójának terepképességeit tették próbára.
Egy rutingyakorlat keretében a nyolc főből álló katonai gárda mindössze két perc alatt szerelte szét, majd újra össze a Suzukit:
Nemcsak a katonák rátermettségét bizonyítják a látottak, de azt is, hogy a Jimny felépítése egyszerű, mégis jól átgondolt. A folyamatot a karosszériaelemek, vagyis a motorháztető, az ajtók és a keretre szerelt többi elem eltávolításával kezdték, és csak ezután szerelték le a vázhoz rögzített kormányt, motort és sebességváltót.
Végül az első és a hátsó tengelyt választották le, és máris nekiláttak a karosszéria összeszerelésének. Előbb a motort és a váltót illesztették vissza a vázra, a kormánnyal együtt, majd a karosszériát csavarozták vissza. Ezt az ajtók és a motorháztető visszahelyezése követte, ekkor 1 perc 47 másodpercnél állt meg a stopper, az indiai belügyminiszter szeme láttára.
Indiában 1985-ben jelent meg a piacon a Maruti/Suzuki Jimny/Gypsy, melynek utolsó generációját 1,3 literes négyhengeres benzinmotorral és ötfokozatú, kézi váltóval szerelték. A szigorúbb biztonsági előírások miatt 2019-ben abbahagyták az értékesítését, de a fegyveres erők számára, rendelésre továbbra is gyártják a típust.