Reméljük, ennél a szintén elég „komoly” utánfutónál nehezebb dolgot soha nem akasztanak a már hazánkban is forgalmazott és gyártott, négyajtós, első generációs Suzuki Swift után.
A lökhárító szakszerű kivágása, a hegesztési varratok könnyfakasztó minősége mind-mind arról árulkodik, hogy itt bizony szakemberről van szó, aki megjárta már Németországot, de a hozzáértését egyik kint dolgozó hazai cég sem tudta megfizetni, így inkább visszaküldték anyaországába. A vonóhorog csúcsán, a festékbe ragadt ujjlenyomat pedig az egész alkotás megkoronázása, ami nem baki, hanem a mester – vagy nevezzük inkább művésznek – szignója.
De lássuk, mit mond a KRESZ a pótkocsi, esetünkben utánfutó vontatásról.
A KRESZ 48. § (11) bekezdése alapján: gépjárművel, mezőgazdasági vontatóval és lassú járművel csak olyan pótkocsit szabad vontatni, amelynek vontatását – a hatósági engedélybe tett bejegyzéssel – engedélyezték.
Arra kíváncsiak lennék, hogy a képen látható utánfutónak, van-e bármilyen hatósági engedélye, hiszen még lámpák sincsenek rajta és kábelköteg sem, amivel hozzá lehetne csatlakoztatni a vontató jármű elektromos rendszerére. Ezek hiányában pedig aligha vehet részt a forgalomban.