Az utcai kivitelű Corvette-ek házi hierarchiájában semmi nincs a Z06 felett: a sportkocsi sportverziója 5,5 literes, 680 lóerős szívó V8-assal uralja a mezőnyt, cserébe több mint 40 ezer dollárral drágább a 497 lóerős alapverziónál.

A két kivitel közötti, jelentős árkülönbségben piaci lehetőséget látott, és ki is aknázta azt a Hennessey.

Lélegeztetőgépre kapcsolták a Corvette-et 2

A 6.2 V8-as szívómotorra kompresszort illesztett. A H700 csomag köztes töltőlevegő-hűtőt és agresszív motorvezérlést tartalmaz; az eredmény pedig 718 lóerő és 865 Nm forgatónyomaték, ami papíron a Z06-ost is felülmúlja. A mechanikus feltöltő 44%-kal növelte a csúcsteljesítményt és 37-tel a maximális forgatónyomatékot. A váltó maradt a gyári, nyolcfokozatú, dupla kuplungos egység.  

Lélegeztetőgépre kapcsolták a Corvette-et 24

A legjobb pedig, hogy a Z06-nál szemmel láthatóan nagyobb teljesítményért cserébe „csak” 35 ezer dollárt kér el a Hennessey, természetesen ebben nincs benne az autó ára. További 15 ezer dollárért vérmesebb hangú kipufogót, különböző kivitelben elérhető, könnyített keréktárcsákat, valamint látványos matricacsomagot is kapunk.

Lélegeztetőgépre kapcsolták a Corvette-et 25

A 3 éves, 60 ezer kilométeres garanciával árult tuningcsomag minden 2020-2022 közötti modellévi Corvette C8-as kupéhoz rendelhető – a kabriót ezek szerint nem vállalja a Hennessey. Mint mindig, ezúttal is szállítanak Európába.

Alább a Corvette H700 teszteléséről készült videót tekintheted meg. Ha érdekel, hogyan teljesített fékpadon a kompresszoros szörnyeteg, kattints ide.

a videó a hirdetés után indul