Eredetileg úgy volt, egyedi dizájnnal léphet piacra a Stellantis-csoporthoz (azon belül is a Chrysler vérvonalhoz) tartozó RAM akkumulátoros elektromos pick-upja, ám a most bemutatott szériaverzió szinte pontosan ugyanúgy néz ki, mint egy tradicionális, belső égésű motorral hajtott platós.
A döntést nyilván alapos közvélemény-kutatás előzte meg: a vevőknek alighanem elég egyszerre egy újdonsággal (nevezetesen az elektromos hajtáslánccal) megbarátkozniuk. A látványos tanulmányautóból csak az orrkialakítást őrizték meg, az elnyújtott profilt nem.
Azt nem tudni, hogy a teljesen sík padló megmaradt-e, és ha igen, megörökli-e a szériamodell a koncepció ülésmozgatási rendszerét, a fülke innovatív nyitható hátfalát. Ezek persze mind költségnövelő tényezők, így esélyes, hogy ha megvalósulnak is, felárat fog kérni értük a gyártó.
A modell már rendelhető az interneten keresztül, de gyártása csak 2024-ben kezdődik majd. Nyilván ezzel függ össze, hogy a gyár egyáltalán semmilyen műszaki adatot nem közölt – az egyetlen tény, hogy REV néven fogják forgalmazni, ami a revolúció, azaz forradalom, és az elektromos jármű (EV) fogalmak összevonásából született.