A Lamborghini egy észak-olaszországi síparadicsom havas lejtőin pörgette meg különleges öszvér konstrukcióját, a Huracán Sterratót. A mutatvány apropója, hogy még februárban kezdetét veszi az 1499 darabos széria gyártása – az első ügyfelek nyáron vehetik át autójukat –, így nem árt emlékeztetni a várakozó közönséget, hogy pontosan mire is fizetett be.

Mindenhez is alkalmazkodik az off-road-szupersportkocsi 1

A Lamborghini Huracán Sterrato átprogramozott menetdinamikai vezérlőrendszere közúti és sport üzemmódban is máshogy viselkedik, mint a nem emelt hasmagasságú, hagyományos sportabroncsokkal szerelt Huracánoké, itt azonban rali üzemmód is rendelkezésre áll, ami a szélesebb nyomtávval és az emelt hasmagassággal együtt segít az autónak előrejutni laza, csúszós felületen.

Mindenhez is alkalmazkodik az off-road-szupersportkocsi 43

Masszív acél kartervédő lemez ide, küszüberősítés oda, az egyedileg átdolgozott Bridgestone Dueler AT002 abroncsok sebességindexe mégis csak 260 km/óra. Ez pedig arra utal, hogy a tervezők is tudják: a legtöbb tulajdonos csak gegnek tekinti majd az autó terepalkalmasságát, és főleg autópályán fog vele csapatni.

Mindenhez is alkalmazkodik az off-road-szupersportkocsi 44

A hajtáslánc a megszokott 610 lóerős, 560 Nm-es 5.2 V10-esből, hétfokozatú dupla kuplungos sebességváltóból, elektronikus vezérlésű összkerékhajtásból és mechanikus önzáró differenciálműből áll. Az autó 3,4 mp alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége 260 km/óra.

Mindenhez is alkalmazkodik az off-road-szupersportkocsi 45

Az ügyfelek nem kevesebb mint 350 különböző karosszériaszín és több mint hatvanféle bőr és Alcantara belső kárpitozás közül választhatnak.

Alább rövid videón nézheted meg, hogyan mozog hóban a Lamborghini Huracán Sterrato. Ha nem indul magától a lejátszás, kattints a képre.

a videó a hirdetés után indul