Hihetetlen siker, komoly bevétel, és népszerűség övez egy Youtube-csatornát. A WhistlinDiesel már 4,7 millió feliratkozónál jár, és milliós megtekintést ér el minden videója. Egy bejáratott, és sikeres kattintástermelő vállalkozás, amiben eredetileg a helyi amerikai suttyó srácok zúztak mindenféle helyi platós furgonnal.
A csatorna arca, Cody Detwiler egy olyan átlagos srác, aki nagy dumával, bevállalós stílussal, és teljesen átlagos ábrázatával sokak számára adott azonosulási pontot, főleg az első videóknál, amikor még tényleg vicces, és eredeti hülyeségeket próbáltak ki.
Slickgumikkal felszerelt furgonnal küszködnek a sárban, hat kereket raktak egy quad hátsó tengelyére, tényleg poénos tákolásokkal álltak elő a tanyasi unaloműző kategóriában.
A siker azonban egyre nagyobb nézettséget, pénzt hozott, így a tét is egyre nőtt. A jó ötletek elfogytak, és helyüket átvette az eszetlen rombolás. Nem meglepő, hogy ez még inkább bejött a közönségnek. Az előre megírt viccekkel és jól kivitelezett vandálkodással azokra a nézőkre céloznak, akik frusztráltsággal vegyes irigységet éreznek a hiperautók tulajdonosai felé.
Akik azért szívesen megkarcolnának egy 120 milliós Ferrarit, ha arra lenne lehetőségük, és elegük van a foggal teli szájjal vigyorgó, milliárdosok előtt hajbókoló influenszerekből.
Nincs már kedvük hasra esni azon, ahogy a videóban kincstári lelkesedéssel ámuló arc a tizedik olasz szuperautót mutatja meg, és nyögve élvezi, ahogy a tulaj gázt ad a próbakörön.
Nem, nekik egy olyan videós kell, aki pofátlan, aki paraszt, akiben nincs tisztelet az ilyen gépek iránt. Cody pedig pont ilyen, úgy zúzza le, alázza meg a frissen 400 000 dollárért (143 millió forint) vásárolt Ferrari F8-ast, ahogy egy négyéves óvodás vágja falnak zsigerből a játékautóját.
Őszinte a műsor, de azért a végén kiderül, hogy a gazdagok játékszerét alázó srác is csak profitból él, így a videó vége egy vaskos reklám valamilyen autót védő műanyag buboréknak. Amit természetesen kik vesznek majd meg? Igen a Ferrari-tulajdonosok!