Eddig minket elkerült ez a klasszikus építés, pedig igazi gyöngyszem. A helyi források szerint a négyajtós Dacia 1300-as karosszériáját egy Aro 240-es vázára építették rá. Utóbbiból limitált példányszámban készült 6×6-os kivitel. Így vélhetően a hátul dolgozó motor nem a Dacia 1,3 literes négyhengerese, hanem az Aro 2,5 literes egysége.

Nem látsz ma pusztítóbbat a hatkerekű, ekével felszerelt Daciánál 1

Ez utóbbi két verzióban készült, a gyengébbik 67 lóerőt és 160 Nm-t, az erősebb 83 lóerőt és 170 Nm-t termelt. Így ez a gép a helyi úttalan utak királya lehetett, hasmagassága 35 centiméter, és a képek tanúsága szerint egy kiskertekbe való, kétfejes ekét is el tudott húzni.

Nem látsz ma pusztítóbbat a hatkerekű, ekével felszerelt Daciánál 2

Tehát szó sincs a hasonló hatkerekű Mercedes G-osztályokra jellemző nagyzolásról, exhibicionizmusról, ez a gép egy igazi melós, ahol a hat keréknek célja van: felszántani a földet, és eltartani a családot.