Igazán szép színben, megkímélt állapotban keres új gazdát egy legendás bajor típus. A BMW E39 M5 a kilencvenes évek lezárásaként igazán nagyot szólt, a szívó V8-as motorja 400 lóerővel még ma is tiszteletet parancsol.
Az S62B50 kódjelű motor igazi nagy lökettérfogatú nyolchengeres volt, német módra építve, magas fordulatszámra hangolva. 500 Nm nyomatéka is igen magasan, 3800-as fordulaton tetőzött, a legnagyobb teljesítményért pedig egészen 6600-ig kellett forgatni a 4941 köbentis motort.
Nem csoda, hogy egyre drágább, de még mindig nem kérnek érte olyan csillagászati árat, mint a szebb E30-as M3-asokért. A képeken szereplő Imola vörös színben pompázó, 144 ezer kilométert futott darab, rozsdamentes állapotban, felújított VANOS rendszerrel, új fékekkel, üzemanyagpumpával, tehát abszolút napi használatra alkalmas, szervizelt állapotban 14,2 millió forintért keres új gazdát.