Összefog Naomi Campbell színésznő-modellel, az elmúlt négy évtized egyik legbefolyásosabb divatipari alakjával a BMW. Megállapodásuk egyik szerves része a BMW XM piaci bemutatkozásának globális kommunikációját is érinti, aminek az a mottója, hogy „Merj önmagad lenni”.
A BMW szerint Campbell erős esztétikai érzéke kulcsszerepet játszik majd a bajor márka következő projektjeiben. Ezek egyike lesz a BMW XM egyik különkiadása, amit maga Campbell tervezett, és még idén bemutatják.
„Azonnal megfogott a BMW szlogenje, mert pontosan tükrözi azt a magabiztos hozzáállást, ami a fejlődéshez és a pozitív változáshoz szükséges” – nyilatkozta Campbell a BMW sajtóközleményében.
Egyébként sem áll távol az 52 éves hírességtől, hogy társadalmi kérdések iránt kötelezze el magát: sokszor nemzetközi divatbemutatókat használ platformként arra, hogy a divatszakma sokszínűségét védelmébe vegye. Ennek jegyében számos jótékonysági szervezet aktív támogatója, többek között az EMERGE-é, ami az afrikai kontinens kulturális tehetségeit patronálja, valamint az UNESCO-é.
Az XM-et tavaly decemberben kezdte el gyártani a BMW. A nagy teljesítményű, tisztán elektromos hajtású crossover tavasszal jelenik meg a márkakereskedésekben.
Ikerturbós, 4,4 literes V8-as motort kap a BMW XM, ami 489 lóerős teljesítményre képes, amit további 197 lóerővel told meg a villanymotor. A közel 700 lóerős rendszerteljesítményt nyolcfokozatú automata sebességváltó továbbítja a két tengelyre. Az XM 4,3 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100-ra, de a sportos SUV akár 270 km/órás sebességre is képes.