Komoly nézettséget ért el egy videó a TikTok-oldalakon, ami nem véletlen, mert valódi drámát sikerült rögzíteni. Egy klasszikus, 1962-es Chevrolet Corvette épp lepakolás alatt állt, de a rámpa enyhén lejtett, és a szállítást végző személyzet semmilyen módon nem rögzítette a kocsit.
Így az szép lassan gurulni kezdett, és ekkor már a mellette álló férfi tehetetlen volt, csak a káromkodásra futotta.
A becsapódás erejétől láthatóan komoly sérülés keletkezett az autó üvegszálas műanyagból készült farán, de ami rosszabb, lehet, hogy az alváz is elhajlott, ami komoly és hosszan tartó javításokat vetít előre.
@beach_pirate Who needs a Tesla?! American HP reigns! Though, suspension could use a tweak 😳#buildingskills #corvette #classiccars #cartransport #fail ♬ original sound - Florida_Pirate_Guy
A krémszínű kabrió egyike az utolsó C1-eseknek, vagyis a Corvette első generációjának. 1953-tól 1963-ig készült az úttörő Corvette, ami utat mutatott az amerikai sportkocsik új generációjának. Az üvegszálas műanyagból készült karosszéria akkoriban komoly újításnak számított, ez volt az első tömeggyártású típus ezzel a megoldással.
A GM mérnökei azért döntöttek így, mert ezzel könnyebben és gyorsabban beindítható volt a kis szérianagyságra tervezett, alvázas felépítésű sportkocsi gyártása, mint hagyományos acélkasztnival.
1960 volt az első év, amikor a Corvette-ből több mint 10 000 készült. Összesen 67 795 C1-es Corvette megszületését jegyezték fel a General Motors statisztikusai. Míg a kezdeti években nem volt túl acélos a motorok teljesítménye, addig az 1960-as évekre a lóerők is megszaporodtak, az első példányok sorhatos motorjainak 150 lóereje helyett az 5,4 literes V8-asok már 250-360 lóerőt adtak le.
Bár ritka az ilyen baleset, hibák mindig előfordulnak ebben a szakmában is. 2021-ben például egy Jaguar F-type esett le hasonló körülmények között a kamionról, ami ráadásul továbbgurulva még két további autót is összetört.