A Land Cruiser 70-es szériáját különösen kemény terepen tervezte a Toyota. Ezt a járművet már páncélozással is meg lehet vásárolni az INKAS cég jóvoltából, az átalakítások célja a fedélzeten tartózkodó összes (legfeljebb hét) utas biztonságának garantálása.
A 2000-ben alapított kanadai cég ráadásul lehetőséget nyújt arra is, hogy a megrendelők belülről és kívülről is személyre szabják golyóálló terepjárójukat.
Donorautónak az ötajtós, ’76-os Land Cruisert használják, amelynek 4,5 literes turbódízel motorja elegendő nyomatékot biztosít a páncélozás nélkül is több mint 2,3 tonnás jármű mozgatásához. 206 lóerős maximális teljesítényét már 3400-as, 430 Nm-es csúcsnyomatékát már 1200-as fordulatszámnál leadja az öblös V8-as, így a három-négy tonna mozgatása sem kottyan meg neki, pláne, ha a felezőt is használja a sofőr.
Hosszú rugóutakkal rendelkező, elöl-hátul merev tengelyes, emelt felfüggesztés teszi lehetővé, hogy küldetéstől függetlenül szinte bármilyen típusú tereppel megbirkózzon a számos taktikai és páncélozási funkcióval felszerelt terepjáró. Természetesen a felfüggesztés hangolását a megnövelt súlyhoz igazították, feszesebb gátlókat és rugókat (elöl tekercs, hátul lap) építettek be.
A CEN 1063 ballisztikai szabványokon alapuló BR6 páncélzati besorolás azt jelenti, hogy képes megállítani a nagy kaliberű géppuskákból kilőtt (akár 7,62 mm-es) lőszert, valamint két kézigránát egyidejű, padló alatti felrobbantását is kibírja, és utána képes továbbhaladni. A defektmentes Hutchinson terepgumik, a páncélozott hátsó válaszfal és a golyóálló üvegezés mind-mind nyugalmat biztosítanak a Toyota utasai számára akkor is, ha rossz közbiztonságú, háborús övezetben utaznak.
Remek ötlet, hogy az extrém laza talajon való haladást lehetővé tevő, kerekek alá helyezhető trepnik ezen a Toyotán robbanásvédelmi pajzsként is funkcionálnak, mert a tárolóhelyükön segítenek megvédeni a futóművet a sérülésektől, az acél gallytörő rács pedig a fényszóróknak és a hűtőnek nyújt komoly védelmet akár akkor is, ha úttorlaszon vagy sűrű növényzeten kell áttörni. Külön alsó védelmet kapott a 130 literes, csomagtartó alatt található üzemanyagtank, a továbbfejlesztett, masszívabb ajtókialakítás és a nagy teherbírású ajtózsanérok pedig szintén emelik a terepjáró védelmi szintjét.