A Tesla összeszerelési minőségét érték már kritikák a múltban, és nem recsegő műszerfalakról szóltak a beszámolók. Akadt esőben leszakadó lökhárító, menet közben kieső kormány, lepattogzó festék, hogy csak a legérdekesebbeket említsük. A helyzet azóta sem javult, még mindig akadnak olyan autók, amelyek valahogy átcsúsznak a minőség-ellenőrzés nem túl sűrű rostáján. 

Az árak pedig emelkedtek, és amikor az ember megkap egy új, 47 millió forintot érő Tesla Model S Plaidet, nem túl boldog, ha kezében marad az ajtó szigetelése, vagy csálén állnak a műanyag alkatrészek. Pedig pont ez történt egy amerikai vásárlóval, aki levideózta tapasztalatait, és megosztotta azt a Reddit.com egyik aloldalán. 

A lógó alkatrészek nem annyira zavarják, mint az autó orrában található csomagtartó, a „frunk” fedelének nehéz záródása. Leírása szerint erős lenyomás után is felpattan a fedél, ami nem túl jó előjel egy ezer lóerő feletti autóban.

$140k Tesla quality
by u/xpxf69 in Wellthatsucks

A Tesla Model S a széria zászlóshajója, a három villanymotoros Plaid modell brutális: kombinált rendszerteljesítménye 1020 lóerő, 2,1 mp alatt gyorsul 100 km/órára, a negyed mérföldes sztenderd dragstergyakorlatot pedig 9,23 másodperc alatt teljesíti. A számokhoz érdemes hozzáadni pár tizedmásodpercet, mert a Tesla nem valódi állórajttal méri ezeket az értékeket (mint az európai autógyártók), hanem lassú, pár lábnyi gurulásból kilőve. Ezt meg is adják a műszaki adatok között.

47 milliót fizetett az új autójáért a tulaj, de egyáltalán nem boldog 2