A Hyundai komolyan gondolja a villanyautózást, aminek a sportos oldalát is meg akarják villantani. Így az Ioniq 5-ból jön az első elektromos N modell, összkerékhajtással, több technikai finomsággal. Ilyen az N drift-optimalizálás, amely a nyomaték mértékét és tengelyek közötti elosztását, a felfüggesztés feszességét, a kormányerőt és az elektronikus részlegesen önzáró differenciálmű (e-LSD) működését úgy hangolja, hogy minél élvezetesebben driftelhessünk, akár előzetes tapasztalat nélkül.
Keresztbe csúszva gumit füstölni viszont nem teljes élmény, ha csak a villamos sustorgása és az abroncsok nyikorgása szól aláfestő zeneként, így a gép kap egy jó kis hangszimulátort. Az N Sound Plus nem sci-fi zajgép, amit a BMW haznál az iX modelleknél, és a hanghatást sem Hans Zimmer állította össze.
Ez a történet teljes mértékben a benzinesek által keltett hang utánzásáról szól, még virtuális váltás is lesz, a kormány mögötti kar meghúzásával a rendszer szimulálja a sebességfokozat váltását, a fordulatszám változását, sőt valamiféle recsegés, ropogás is lesz, mintha csak köpné a lángot a kipufogó.
Mindemellettt 600 lóerő körüli teljesítmény, és továbbfejlesztett, nagyobb energiasűrűségű akkumulátor várható a sportos koreai típustól, ami valószínűleg nyár közepén debütál.