Szinte kimeríthetetlen a hazai használtautó-hirdetések leleményessége és kreativitása. Alig egy évvel ezelőtt gyakorlatilag párt kerestek egy hazai Suzuki Wagon R+-nak, most pedig egy BMW-tulajdonos fogalmazott frappáns, ugyanakkor valahol kétségbeesett hirdetést.

Úgy szűrjük le az illető szavaiból, hogy gyakorlatilag a házassága a tét, a kapcsolatban pedig az 1996-os évjáratú BMW 528-as állt a felek közé.

Eladó a képeken látható, rohadásmentes, M52B38 S1 blokkos E39. Gyári M futómű. Motorja, futóműve, fékjei teljesen felújítva. Álomautóként dédelgetett projekt volt, minden porcikáját én szedtem szét és raktam össze szerelőként! Most vagy ő megy…, vagy a feleségem (ugyanitt megkímélt, főzni tudó, jól vezető feleség eladó).

– olvasható a Használtautó.hu-n megjelent hirdetésben (immár helyesírási és központozási hibáktól mentesen), amit az Index szúrt ki.

„Vagy ő megy, vagy a feleségem” – a nap hirdetése 1

1,3 millió forintért mentené meg a házasságát a BMW-tulajdonos. (Forrás)

A 27 éves BMW-nek jelenleg 1,3 millió forintért keresnek gazdát, ami alapján arra lehetne következtetni, hogy az autószerelő férfi mégiscsak a szíve választottja mellett marad – bár abból kiindulva, hogy tulajdonképpen a feleségének is „vevőt keres”, teljesen biztosan nem lehet kijelenteni, hogy ez egy lefutott összecsapás a szerelmi háromszögben. Mindenesetre nem ez az első ilyen eset: néhány évvel ezelőtt egy Suzuki Swifttel váltak meg, hasonló stílusban, ugyanúgy szerelmi problémák hatására.

A BMW 528 az 1995 és 2004 között gyártott E39-es generáció sarja, de azon belül konkrétan ennek a típusnak a pályafutása 1995-től 2001-ig tartott, 1998-tól pedig továbbfejlesztett 2,8 literes, soros hathengeres benzinmotorral gördült le a gyártósorról. 193 lóerős teljesítményre képes, ehhez 280 Nm-es forgatónyomaték társul. A bajorok négyajtós szedánja – ötsebességes kézi váltóval szerelve – 7,5 másodperc alatt teljesíti a 0-100-as sprintet, a végsebessége pedig 236 km/óra.

„Vagy ő megy, vagy a feleségem” – a nap hirdetése 2

Közel 200 lóerőt ad le a bajorok E39-es generációjú szedánja.

Korábban a Vezess is kipróbálta az ezredforduló környéki 5-ös BMW-t – itt olvasható el a teszt Szörényi András kollégánk tollából: