Az amerikai autógyártás ékkövei voltak a nagy méretű szedánok, öblös V8-as motorral szerelve. Tipikus rendőrautók, amelyeket mindannyian bámultunk a tévéképernyő előtt, és talán mindenki ismeri a Ford Crown Victoria járőrautókat.
Viszont nem csak ezekből készült gép az autópályákon ámokfutásba kezdő sofőrök megfékezésére. A Maraudert a motorháztető alatt rejlő teljesítmény tette tökéletes alannyá. Az autó a 2000-es években egy olyan időszakban érkezett, amikor a Ford megpróbálta a Mercuryt magasabb szintre emelni. A típus alapjait a Mercury Grand Marquis adta, a motor viszont a Mustang Mach 1-ből érkezett. A 4,6 literes V8-as 302 lóerőt teljesített, de ez nem volt minden. A Fordnál emellett nagyobb fékeket, áthangolt futóművet is terveztek a típushoz.
A rendőrségi pályafutása egy adományozással kezdődött, egy névtelen jótevő 27 járművet adott át a floridai autópálya-rendőrségnek. Az autókat aztán Dennis Reinhart, egy helyi tuner vette szárnyai alá, aki a Maraudereket nagy sebességű üldözésekhez alakította át – ami minden rendőrautó esetében a munkakör részét képezi. A Marauder minden példánya rejtett rendőrségi fényeket kapott, így a gyanúsított csak az utolsó pillanatban tudta meg, hogy a fekete Marauder egy járőr.
A tuningot végző csapat korszerűsítette a hűtést és a fékeket, valamint hozzányúltak a motorvezérléshez is, kiiktatták a sebességkorlátozást, növelték a teljesítményt. Pontos számokat sosem közöltek, de a tesztek során a nehéz szedán automata négysebességes váltóval is elérte a 280 km/órás sebességet.
A Marauderek báránybőrbe bújt farkasként vadásztak a floridai autópályákon 2005 és 2008 között, bár néhányuk még a 2010-es években is szolgálatban maradt.