Az autó tulajdonosa az 58 éves libanoni Akram Abou, aki 12 évvel ezelőtt vásárolta az 1977-es évjáratú Mercedes W123-ast, hogy taxizzon vele. De ez nem egy hétköznapi jármű, még neve is van, a tulajdonos Aziznak becézi és folyamatosan csiszolgatja. Akram azt állítja, hogy az autót Allah parancsára a libanoni nemzeti zászló színére festette, és ugyanezt a színösszeállítást használta az utastérben is.
A Mercedes már annyi módosítást kapott, hogy az ember beleszédül.
A műszerfalat érmék, a tetőkárpitot bankjegyek borítják, a motorháztetőn pedig két repülőgépmodell látható. A tulajdonos rengeteget járta Bejrút utcáit, azonban 2020 óta, amikor a bejrúti kikötőben tárolt ammónium-nitrát felrobbant, már nem utazik a fővárosba olyan sűrűn.
A motorteret sem hagyták érintetlenül, ugyanis a gyári erőforrást egy BMW M42-es négyhengeres motorra cserélték, amelyet E30 és E36-os BMW modellekben használtak. Ezek az erőforrások változattól függően 130-135 lóerős teljesítményt produkálnak.
A Merci-BMW-hibridben egyébként a sebességmérő nem működik, ahogy a legtöbb visszajelző műszeregység sem.
Libanonban most nagyon nehéz a gazdasági helyzet. Míg néhány évvel ezelőtt rendszeresen napi 80 eurót (30 ezer forint) keresett Akram Abou, ma már csak álmodhat ilyen jövedelemről. Egy tank benzin ugyanis 1,5 millió libanoni fontba, azaz körülbelül 94 euróba kerül neki (35 ezer forint).