A Munro Vehicles központjában alighanem igazgatói utasításra kizárólag vonalzóval dolgozhatnak a tervezők. Ezzel persze nincs baj egy olyan jármű esetében, amely létezésének nem a száguldás a célja.

Nem divatjárműnek készült ez a brit villanyautó 1

A Munro MK­­­_1 Pick-Up pont ilyen jármű: noha 280 kW (381 LE) csúcsteljesítményű, 700 Nm maximális forgatónyomatékú hajtásláncával akár gyorsan is mehetne (tud is, ha kell, hiszen álló helyzetből 4,9 mp alatt gyorsul 96 km/órára), az elektromos haszonjármű tervezői fontosabbnak tartották az egyéb paramétereket.

Nem divatjárműnek készült ez a brit villanyautó 17

Így a hatótávolság meghaladja a 306 kilométert, az off-road üzemidő a 16 órát. Az autó hasznos terhelhetősége 1050 kilogramm, vontatni akár 3,5 tonnát tud.

Az akkumulátor 82,4 kWh kapacitású, tölteni akár 100 kW-tal lehet. A kisteherautó egyébként 220 kW-os (300 LE) verzióban is elérhető.

Nem divatjárműnek készült ez a brit villanyautó 18

Nincs trükkös elektromos összkerékhajtás, a négy kerékhez klasszikus mechanikus osztómű juttat nyomatékot.