1998-ban mutatkozott be a nagyközönség számára a Z3-as BMW Coupé változata, amiből az M kivitel aratta a legnagyobb sikert, több mint 6000 példány készült belőle, aztán eltűnt a kínálatból.
Kézi váltója mellé jár az S50/S54-es kódjelű, 3,2 literes szívó hathengeres motor az M3-asból, és tömege nem több 1390 kilogrammnál. Itt nincs rajtprogram, elektronikusan szabályozható motorbeállítás, gázpedál-érzékenység. Igazi nyers sportkupé, ami ma már minden állapotában gyűjtői darab, ha pedig ilyen szép, mint ez az új gazdát kereső példány, akkor garantált a szédítő árcédula.
A 2001-es gyártású, zseniális Estoril Blue kék árnyalatban pompázó kocsival az elmúlt 23 évben mindössze 35 690 kilométert tettek meg. 321 lóerejét 7400-as fordulaton élvezheti majd az új tulajdonos, aki hajlandó lesz a 24 millió forintos vételárat megadni ezért a Classicdriver kínálatában elérhető ritkaságért.
A legdrágább elérhető Suzuki típus, az Across jelenleg 24 570 000 forintért vihető haza, ennyi pénzért egy sokkal nagyobb autót kapunk 306 lóerővel, konnektoros hibrid hajtással.
BMW Z3
A BMW kétüléses roadsterének fejlesztése még 1991-ben indult, majd egészen ’93-ig befagyasztották a projektet, a következő évben már szabadalmi rajzok is készültek a Z3-asról, 1995-ben pedig gyártószalagra került az E36-os 3-as sorozat alapjait használó sportos roadster. Egészen a kilencvenes évek végéig kellett várni a kupé változatra, mely sokkal inkább hasonlít kombira, de hamar megkapta a sportcipő nevet. A motorok soros négy- és hathengeresek 115-től egészen 320 lóerőig.
2002-ig a dél-karolinai üzemből a német Wikipédia szerint 279 273 nyitott és 17 815 zárt Z3 gurult ki. Előbbi típusjele E36/7, a kupéé E36/8, ami az 1990-1998 közötti 3-as BMW-vel közös alapokra utal.