A Discovery Sport után annak platformtestvére, a Range Rover Evoque is megújult.
A külső változások jobbára a színválasztékra, a keréktárcsák dizájnjára korlátozódnak. A megjelenést is javítja, de inkább műszaki jellegű fejlesztés a korábbi mátrix LED-fényszórók helyébe lépő, nagyobb felbontású pixel LED-reflektorok.
Oldalanként 268 egyedi fényforrás dolgozik, ezek a sebességtől és az út vonalvezetésétől függő megvilágítást biztosítanak – a távolsági fény hatótávolsága eléri az 500 métert –, míg a vakításgátló funkció egyszerre négy tárgyat (autót) tud kitakarni.
A hátsó lámpateste „szuperpiros” kialakítású, ami vélhetően a nagyobb fényerőt és jobb láthatóságot takarja.
Az utastérben vadonatúj a 11,4 colos, ívelt központi érintőképernyő, amin új generációs Pivi Pro infotainment-rendszer fut, fejlett hangvezérléssel, leegyszerűsített menüstruktúrával, vezeték nélküli telefonintegrációval.
A vezetőtámogatás élén a körkörös kameranézet, a digitális belső visszapillantó tükör és a motortéren „átlátó” talajnézeti kép funkciók állnak, míg az utastéri légtisztítórendszer pluszfunkciónak minden utas örülhet.
A hajtásláncok választéka alapvetően nem változott, de finomodott a P300e plug-in hibrid akkumulátorszerkezete és -vezérlése, míg a benzin- és dízelmotorok 48 V-os mild hibridként élnek tovább.