A videózással milliókat kaszáló Jake Paul, (mint általában a videókkal milliókat kaszáló videósok) szereti a gyors autókat. Épp ezért vett magának egy boltba járós Ferrarit, a 296 GTB-t, ami az első napon még csupán 90 megtett kilométert mutatott. 

Ekkora értéket olvasva még az 1,4 literes motorral szerelt Hyundai tesztautót sem padlózzuk le, ha van gyári előírás, ha nincs, a szívünk szerint azért adunk némi időt a bejáratásra. 

Jake Paul viszont nem törődött ilyen apróságokkal, a 830 lóerős V6-os turbómotorral, hibrid hajtáslánccal szerelt, 2,9 másodperces százas sprintre képes autóval egyből padlógázon kezdett gumit égetve forogni. 

Ez azért elég komoly igénybevétel az érzékeny olasz technikának, amit nem is bírt a Ferrari 296 GTB. A műszerfalon, akár karácsonyfán, villogtak a LED-izzók, egymás után jöttek a hibaüzenetek, az elektronikus kézifék, a menetstabilizáló, és valamilyen okból a fényszóró is dobta a sárga-piros figyelmeztetést, aminek a vége egy szöveges felhívás lett, ami arra kérte a sofőrt, hogy azonnal vigye szervizbe a kocsit. 

Az eset után nem tiltott le az autó, vezethető maradt, de azért intő jel lehetett, hogy nem árt egy ennyire erős autóval finoman bánni az első kilométereken.