A jövőre százéves brit MG egykor Európa egyik legmenőbb, legütőképesebb sportautógyártója volt. Hogy teljeskörűen feltámasztja-e ezt a hagyományt a márka jelenlegi tulajdonosa, a kínai Nanjing Automobile, még nem tudjuk, egy sportos autót azonban egészen biztosan bemutatnak, méghozzá napokon belül.
Az alapot az MG4 elektromos ferdehátú adja, amit dupla villanymotorral szerelnek fel, így lesz belőle MG4 XPower. Az X az összkerékhajtásra utal, a Power pedig arra, hogy a két villanymotor együtt 320 kW (435 LE) teljesítményt és 600 Nm-t ad le. Az autó így 3,8 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, és ami még inkább elismerésre méltó, 100-ról 33,9 méteren áll meg, köszönhetően a 345 mm-es, belső hűtésű féktárcsáknak és a 18 colos keréktárcsákra gyárilag szerelt Bridgestone Turanza abroncsoknak. A féknyergek narancssárga színe nem játszik szerepet ebben, viszont jól néz ki.
Az autó értelemszerűen British Racing Green színben is megvásárolható lesz; egyelőre sem az áráról nincsenek információk, sem arról, hogy a márka egyéb piacain, így Magyarországon, kapható lesz-e a hot hatch.
Bár az XPower ütős, mégsem ez lesz a legbrutálisabb MG a világpremierjének otthont adó Goodwoodi Sebességfesztiválon: szintén itt mutatkozik be ugyanis az MG EX4 Concept, az egykori Metro 6R4 rali-versenyautó (egy 416 lóerős középmotorral és összkerékhajtással szerelt, 3,66 méter hosszú, egytonnás B csoportos tűzgolyó) szellemi utódja. Hogy ez azt jelenti-e, hogy az MG sportambíciókat dédelget, egyelőre nem tudni.