Két évvel a komolyabb CE 04 után megérkezett a CE 02, amelyet nem motorkerékpárként, de nem is robogóként aposztrofál a BMW: szerintük ez egy eParkourer, azaz a parcour (nevezzük jobb híján extrém városi akadályfutásnak) motorizált változata. Ha kritikusan szemléljük, a CE 02 megalkotásához a Honda klasszikusai: a Dax, a Monkey és az újabb Zoomer állhattak modellt.

Elektromos élmény-BMW két főre 1

Az elektromos robogó akkumulátorának kapacitásáról nincs információ, a motor teljesítményéről viszont igen. Alapkivitelben 11 kW, azaz 15 lóerő és 55 Nm áll a vezető rendelkezésére; ez a variáns 95 km/óra végsebességre, 90 kilométert meghaladó hatótávolságra képes, menetkész tömege 132 kg. Készül egy csökkentett teljesítményű variáns, igazodva néhány európai ország jogosítványstruktúrájához; a 4 kW-os (5 LE) variáns végsebessége 45 km/óra, tömege pedig csak 119 kg.

Elektromos élmény-BMW két főre 41

A töltő alapértelmezésben 0,9 kW-tal tolja az energiát az akkumulátorba, de az erősebb villanymotorhoz rendelhető 1,5 kW-os töltő is.

A CE 02 három különböző üzemmódot kínál. A Flow kényelmes városi csorgásra, a Surf országúton is dinamikus haladásra szolgál, míg a Flash, amit csak a gazdagabb felszereltségű kivitelekhez vagy külön opcióként igényelhetünk, még sportosabb vezetést tesz lehetővé.

Elektromos élmény-BMW két főre 42

A 750 mm nyeregmagasságú CE 02 elöl teleszkópvillát, hátul egykarú lengővillát kapott, váza két csőgyűrű.

A fékrendszer elöl blokkolásgátlós, van elektronikus menetstabilizáló és RSC is, ami ugyanaz, csak a hidraulikus helyett a regeneratív fékeket alkalmazza.

A CE 02 természetesen digitális: az információkról TFT-képernyő tájékoztat, van USB-C töltőaljzat, a töltőrendszer pedig Bluetooth-kapcsolaton keresztül, az okostelefonról felügyelhető. A leggazdagabb felszereltségi szinten a telefon extra képernyőként használható; a telepíthető alkalmazással rögzíthetjük is az utazásokat.

Elektromos élmény-BMW két főre 43

Balra a CE 04, jobbra a CE 02