Végy egy Porsche 911 Turbo S kupét, motorját húzd fel 900 lóerősre. A karosszériaidomokat cseréld szélesített karbonelemekre, az utastéri szerelvényeket egyedi darabokra, és már kész is a Brabus 900 Rocket R Limited Edition, amelyből mindössze 25 darabot fognak gyártani, kétféle (fekete vagy szürke) színben, nettó 461 500 euróért, azaz 177 millió forintért.

Csak 25 embernek lehet ilyen 900 lóerős Porschéje 1

A csomag legfontosabb eleme természetesen a 3,8 literes, hathengeres bokszermotor. Jóformán mindent lecseréltek rajta, a szelepektől a turbófeltöltőkön át a motorvezérlésig. A turbók maximális töltőnyomása 1,55 helyett 1,9 bar. Újak a kipufogók is (négy darab 100 mm-es végcsővel), hangjukat változtatható szelep csillapítja, ha kulturáltan muszáj közlekedni.

Csak 25 embernek lehet ilyen 900 lóerős Porschéje 157

A gyárilag 650 lóerős, 800 Nm-es motor a beavatkozást követően 900 lóerőt és 1000 Nm-t ad le. A 0–100 km/óra gyorsulás szintideje 2,7-ről 2,5 másodpercre javult. Még látványosabb a fejlődés 0–200 km/órára: 8,9 helyett 7,2 másodpercbe telik a mutatvány. A végsebessége 330-ról 340 km/órára nőtt – nyilván lehetne magasabb is, de a Brabus itt elektronikusan véget vet a mókának, nehogy károsodjanak az abroncsok.

Csak 25 embernek lehet ilyen 900 lóerős Porschéje 158

Az elöl 255/45 ZR 21, hátul 335/45 ZR 22 méretű Continental SportContact 7-eseket Monoblock P kovácsolt kerekekre szerelik. A felnikre szénszálas aerotárcsákat illesztettek, amelyek segítenek a kerékdobból kiszivattyúzni a fékek miatt felforrósodott levegőt.

Csak 25 embernek lehet ilyen 900 lóerős Porschéje 159

A Brabus 900 Rocket R Limited Edition a Brabus Widestar karbonkarosszériát kapta, ami összesen 68 mm-rel toldja meg az autó szélességét. Szintén szénszálas kompozitból készül az aktívan állítható első kötény, amely nagy sebességnél fokozott leszorítóerőt termel. Ugyanitt szénszálas kürtők szállítanak hűtőlevegőt a fékekhez és a radiátorokhoz.

Csak 25 embernek lehet ilyen 900 lóerős Porschéje 160

Hátul méretes diffúzor és állítható szárny szorítja az aszfaltra az autót. A futóműelemeket saját fejlesztésűre cserélte a Brabus, de az első felfüggesztést megemelő padkabarát megoldást meghagyták.

Csak 25 embernek lehet ilyen 900 lóerős Porschéje 161

Az utastérben a Brabus Masterpiece kollekcióból származó, egyedi színkombinációk várják az ügyfeleket. A fényezéssel azonos árnyalatú (tehát szürke vagy fekete) belső teret piros öltések és betétek dobják fel. Számos felületet fényezett karbonpanelek díszítenek, ugyanez érvényes a küszöbökre.

Csak 25 embernek lehet ilyen 900 lóerős Porschéje 162

 

A karbon küszöbbetéteken, valamint az alumínium lábtámaszon és pedálokon Brabus-logó található, az előbbi kettőn megvilágított kivitelben.

A Brabus gyári videója legalább annyira elvetemült, mint a Rocket 900-as 911-es. Alább megnézheted.

 

a videó a hirdetés után indul