A 38. Forma-1-es Magyar Nagydíjat testközelből figyeli a Vezess, már a -1. napon is találkoztunk pilótával, a csütörtöki médianapon pedig már a helyszínen, a Hungaroringen követjük az eseményeket. Gyakorlatilag egyszerre érkeztünk a pályára a versenyzőkkel, akik – ahogy az hazánkban az lenni szokott – legtöbbször maguk vezetnek a pályára, ahová az M3-as leállósávjában kialakított VIP-útvonalon hajthatnak.
Carlos Sainzcal konkrétan egyszerre értünk a pályára
A Hungaroringen pedig névre szóló parkoló várja őket, ahol még az olyan autócsodákat sem kell félteni, mint a Ferrari pilótái által használt két SF90 Stradale. Egy már most kijelenthető: a „céges autók” versenyét biztosan Carlos Sainz és Charles Leclerc nyerte, de természetesen mutatjuk azt is, mivel jöttek a többiek!
Charles Leclerc és Carlos Sainz egy-egy Ferrari SF90 Stradaléval érkezett: a V8-as 760 lóereje bőven elég lehetett az M3-ason, de ott volt még a három villanymotor további 160 lóerős teljesítménye. Az autó indulóára kb. 450 ezer euró (170 millió forint), ezek után aligha kérdéses, hol is találjuk a legjobb céges autót
Max Verstappen egy Ford Mustang Mach-E GT-vel érkezett a pályára. 487 LE, 860 Nm, 3,7 mp-es gyorsulás 0-ról 100 km/órára – nem szégyenkezhet a kétszeres világbajnok, aki 2026-tól, a Red Bull–Ford-összeállás után valószínűleg gyakrabban vezethet ilyen autókat
Egyedül a Mercedes pilótái kaptak eltérő autókat: Lewis Hamilton a GLE-vel érkezett, míg George Russell oldalán egy EQS 580 áll 523 lóerővel
Az egyik Renault Austral megelőzött az autópályán a kettő közül, anyósülésén Esteban Ocon ült. Az Alpine pilótái a paddock legszolidabb autóival érkeztek, a legfeljebb 200 lóerős SUV-k visszalépést jelentenek a tavalyi Alpine A110-ekhez képest
Két Honda Civic Type-R parkol az AlphaTauri helyein – az egyik már Daniel Ricciardo szolgálati járműve. 329 lóerő, 420 Nm nyomaték, 5,4 másodperces gyorsulás 0-ról 100-ra – ezzel az autóval is hamar lerázza a rajongókat az ausztrál, ha akarja
Csou Kuan-jüt egy Alfa Romeo Tonale hozta a Hungaroringre. Konnektoros hibrid változatban 280 lóerős a SUV rendszerteljesítménye, odafigyelős vezetéssel beéri 1,14 liter üzemanyaggal is
Mind a Williams, mind a McLaren versenyzői autókölcsönzős BMW X5-ökkel érkeztek a pályára, az ő autóik semmilyen szinten nem kötődnek csapatukhoz