A hagyományoktól eltérően idén a Forma-1-es Magyar Nagydíj után még nem tör ki a nyári szünet, a hétvégén a Belga Nagydíjon is összecsap a mezőny a kötelező vakáció előtt.

A spa-francorchamps-i fordulóra az Alfa Romeo frissített festéssel készül, a svájci-olasz csapatnál idén feltűnt, az alakulatnak a több évre szóló megegyezés keretében mintegy 100 millió dollárt hozó befektetői csoport, a Stake egyik vállalata, a Twitch-riválisnak szánt streamingplatform, a Kick logói kapnak majd kiemelést.

Vallteri Bottas és Csou Kuan-jü autóin az orron, a tükörházakon, az oldaldobozokon és a hátsó szárnyon tűnik majd fel a brand neve, míg az első szárny és a „dísztárcsák” neonzöld mintákat kapnak.

A Kick nem pusztán hirdetni akar az F1-ben, a platform a Forma-1-es e-sport-bajnokságban is komoly szerepet szeretne vállalni.