A gyártó jelenleg tíz ország tizenöt gyártóüzemében állít elő járműveket, motorkerékpárokat és külső hajómotorokat. Termékeit a világ 184 országában értékesíti. Az eddig leszállított 80 millió autó 36 százalékát Japánban, 10 százalékát Európában, 13,5 százalékát Ázsiában, 32,6 százalékát Indiában, 7,8 százalékát pedig a világ többi részén értékesítették. Első külföldi gyártóegységét 1983-ban nyitotta meg a Suzuki Indiában, majd Magyarország következett 1992-ben.
A Suzuki 80 millió darabig vezető útja Japán első sorozatgyártású miniautójának, a Suzulightnak 1955 októberében történt bemutatásával kezdődött. A Fronte 800 1965-ös bevezetése jelentette a vállalat belépését a kompakt járművek szegmensébe, tovább bővítve a vállalat lábnyomát a globális autópiacon.
500 000 S-Cross
Éppen tíz évvel ezelőtt mutatták be, majd kezdték gyártani a Magyar Suzuki esztergomi üzemében az SX4 S-Crosst, amely hamar a hazai eladások élvonalába került. Először 2016, majd 2021 őszén újult meg, utóbbi alkalommal az SX4 megnevezés kikerült a nevéből. A Magyar Suzuki 2020 óta az európai piacokra már csak hibrid hajtással értékesít S-Crosst. A típus tavaly a legnagyobb darabszámban regisztrált új autó volt Magyarországon. Az ötszázezredik S-Cross automata váltóval, barna színben készült, Franciaországba exportálják majd.
A Suzuki többnyire kis és kompakt járművekből álló kínálatából az Alto a márka egyik legnagyobb slágerének számít. Az 1979-ben bevezetett modell a 80 millió eladott példány figyelemre méltó 20 százalékát tette ki.
Miközben az autógyártó a 80 millió darabos mérföldkövet ünnepli, az egyik legfontosabb modern modelljének következő generációját is várja. A 2016-ban bemutatott Suzuki Swift harmadik generációját hamarosan új utód követi, és a hivatalos leleplezést megelőzően néhány nappal ezelőtt bemutattak egy koncepcióautót, amely sejteti, milyen lesz a friss modell.