Biztosan mindenki emlékszik a Attraction Látványszínházra, akik nem csak az itthoni tehetségkutatóban hódították meg az emberek szívét, de megnyerték tíz éve a„Britain’s Got Talent”-et is. A magyar csapat nemrég megalkotott egy olyan árnyszínházi előadást, amely a meggondolatlan vezetés súlyos következményeire hívja fel a figyelmet.
Az ittas vezetés világszerte jelen van. Magyarországon a KSH adatai alapján 2022-ben 14 748 személyi személysérülést okozó közúti baleset történt, amelyből 1195-t okoztak ittasan.
Azért, hogy felhívják az ittas vezetés veszélyeire és hogy kevesebben üljenek a volánhoz italozás után a Diageo (a világ egyik legnagyobb italforgalmazója) az Attraction Látványszínházzal közös nemzetközi kampányt indított.
Magyar művészek közreműködésével népszerűsítik a felelős alkoholfogyasztást és annak egyik legfontosabb üzenetét, hogy soha ne vezessünk ittasan.
Csak hallkan jegyeznénk meg, hogy alig két hét alatt, kétmillióan nézték meg a videót.
A lényeg, hogy legyünk felelősségteljesek, és döntsünk helyesen, ha buli után a volán mögé ülnénk, hiszen mindenkinek csak egy élete van – ez a videó fő mondanivalója. És ezt kérjük mi is, minden olvasónktól.