Ezt a darabot ugyanis újonnan Rod Stewart vásárolta meg, ami még tovább srófolja az amúgy is csillagászati vételárat. Az autó 1996-ban készült el, abban az évben a 255. példányként, és először 1997 júniusában vették nyilvántartásba.
A kilométeróra büszkén mutatja, hogy mindössze 17699 kilométert tett meg az autó forgalomba kerülése óta. Bár sokat nem futott, élete mégis kalandos volt. A feljegyzések szerint az autó 2002-ben rövid ideig Dubajban tartózkodott, majd 2007-ben visszatért az Egyesült Királyságba. Azóta hat korábbi tulajdonosa volt, együtt a jelenlegi eladóval, aki több mint két és fél éve dédelgeti az autót.
Az autó átesett egy átalakítási időszakon, amikor sötétszürke színűre festették, és az üléseket is kicserélték. Ezt a folyamatot profi restaurálás során fordították vissza, visszatértek az eredeti gyári specifikációhoz, a festést pedig a neves Zanasi Group végezte el, így az autó 2014-ben megkaphatta a Classiche gyári veterán minősítést a legendás piros füzetet, és Ferrari sem tagadja majd ki az új tulajdonost.
A szerencsés vásárló az egyedülálló Ferrari F50 teljes történetét megkapja. A csomag tartalmazza az autó Rod Stewarthoz fűződő kapcsolatát bemutató eredeti forgalmi engedélyeket, a rocklegendának 1997 júniusában kiadott garanciakönyvi lap másolatát, valamint a korábbi karbantartási feljegyzések gyűjteményét. Egy sor F50-es litográfiai nyomat, az F50-eshez járó keménytető, a csomagtartóhoz mért eredeti táska, egy öltönytartó, ritka F50-es vezetői cipő és két kulcs is szerepel az autó mellé járó tételek között.
Az autóra a Collecting Cars oldalán lehet licitálni, jelenleg 2,45 millió angol font a legjobb ajánlat, vagyis pár millióval egymilliárd forint felett jár a Ferrari F50 értéke.
Ferrari F50
A Ferrari F50-es a legendás F40-es utódjaként látta meg a napvilágot, a kevésbé kedvelt, sokkal lágyabb formavilágú utódot 1995-ben mutatták be és összesen 349 példányt készítettek a puritán sportautóból.
A F50-ben 4,7 literes, V12-es szívómotor található, ami közvetlenül a Ferrari 641 Formula-1-es versenyautóból származik, bár néhány módosításon átesett, hogy alkalmas legyen közúti használatra. A blokk 8000-es fordulaton 520 lóerőt ad le, nyomatékból 471 Nm áll rendelkezésre 6500-tól. A Ferrari F50 a mérések szerint 3,9 másodperc alatt gyorsul 100-ra és 325 km/óra a végsebessége.