– Helló, kislány, nem iszunk valamit? – Szia, milyen verdád van? – Tűzpiros, hatalmas motorral, olyan kipufogóval, hogy az eszed elmegy, és maximum ketten férünk el benne. Nincs ellenfele az utakon. – Ó, csak nem egy Ferrari? – Nem, egy traktor …de tuning! – Aham, na szia.
Valahogy így képzelem el, mikor bedobja a csajozós dumát a romániai George Iconary, akit Brăila városában mindenki csak a „Guru” néven ismer. A 28 éves srác földműveléssel foglalkozik, van is egy családi gazdaságuk a várostól nem messze, ahonnan természetesen nem hiányozhatnak a föld megmunkálásához szükséges vasak, mint például a traktor. De ezzel a géppel nemcsak szántani vagy vontatni lehet, hanem állítólag csajozni is.
Simán elhiszem, hiszen ízlések és pofonok mindig különböznek, ettől szép az élet.
„Mindig is nagy rajongója voltam az amerikai rendőrautóknak, és úgy tapasztaltam, hogy az itteni lányok is kedvelnek mindent, ami Amerikából jön. Ez a traktor pedig több mint egy mezőgazdasági vontató, híressé teszi Romániát, ilyen máshol nincs” – nyilatkozta George Iconary.
Lelkesedésből nincs hiány a román srácnál, de ha már traktortuning, akkor emlékezzünk vissza Ken Okuyama egyik tanulmányára, amit a japán Yanmar vállalatnak készített.
A Yanmar Y-Concept YT01-es Lamborghinire hasonlító idomaival szégyenkezés nélkül állhatnánk meg a szórakozóhelyek parkolójában, hacsak nincs méret- és súlykorlátozás.
Így néz ki, amikor a szántón pózol az YZ01:
Sorozatgyártású modell soha nem lett a durván 10 éve bemutatott koncepcióból, de állítólag volt néhány ötlet, amelyet japán, mezőgazdasági vontatókat készítő cégek átvettek a dizájnstúdiótól.