November közepétől már a kisföldalattin sincs szükség papíralapú jegyre vagy applikációra, mert elindul a BKK Budapest Pay&GO nevű digitális szolgáltatásának tesztidőszaka az M1-es metrón is.
A júniusban, a 100E reptéri járaton elsőként bevezetett digitális fizetési megoldás egyedülállónak számít Magyarországon, bár nemzetközileg már gyakran alkalmazott technológiáról van szó. A társaság tapasztalatai alapján a repülőtéri járaton utazóknak körülbelül már 30 százaléka használja ezt a fajta fizetést. És azok közül, akik így vásárolnak jegyet, minden második utas valamilyen okoseszközzel veszi meg és érvényesíti azt.
Ez a fajta szolgáltatás jóval több, mint egy hétköznapi bankkártyás vásárlás, hiszen a tranzakcióval együtt az érvényesítés is egyből megtörténik, de azt nem követi papíralapú jegy vagy visszaigazolás. Az ügyfelek bankkártyája (fizikai vagy okoseszközben digitalizált) válik alkalmassá arra, hogy egy esetleges ellenőrzés esetén igazolja az utazási jogosultságot.