Japánban Estate néven kerül forgalomba jövő március táján, Észak-Amerikában viszont Signia lesz a neve a Toyota Crown modellcsalád legújabb, legkonvencionálisabb verziójának.
Ahogy fivérei, a Crown Signia is a GA-K platformra épül, tengelytávja milliméterre egyezik a Highlander szabadidőjárművével, ám annál 11 centiméterrel mélyebben hordja tetőlemezét – tekinthetjük áramvonalas nagy SUV-nak vagy erősen megemelt kombinak, ahogy szimpatikus.
Hajtáslánca ugyanaz a 2,5 literes, soros négyhengeres benzinmotorra épülő, ötödik generációs full hibrid, amivel a Toyota számtalan típusában, így a szintén most bemutatott Camryben is találkozhatunk. Itt 246 lóerős rendszerteljesítményre hangolták az elektromos összkerékhajtású (azaz hátsó tengelyén különálló villanymotort alkalmazó) konfigurációt. Alapértelmezésben csak elöl hajt a rendszer, de akár az össznyomaték 80 százalékát hátra tudja vinni.
A vezetői környezetet kettő 12,3 colos képernyő uralja, a vezetőtámogató funkciókat ugyanúgy sorolhatnánk, mint a felszereltségi tételeket, ám mivel a hagyományos belső terű (a hátsó ülések nem átrendezhetők, viszont akár a csomagtérajtóban állva előredönthetők, hogy 198 centi hosszú, sík padlót kapjunk) nagy autó a dolgok jelenlegi állása szerint nem jön Európába, felesleges ezzel húzni az időt. Ennél érdekesebb, hogy a fix panoráma-napfénytetővel rendelhető Crown Signia kifejezetten nagy, akár 21 colos keréktárcsákon gördül.