Eredeti neve „Blue Goose”, vagyis kék lúd. Kaliforniában épült Plaster Cityben, közel a déli határhoz, az U.S. Gypsum nevű cégnél. Ez a cégnév már sokat sejtet az autó céljáról, a vállalat gipszet gyártott és bányászott, ami akkoriban komoly üzlet volt, az építőipar hatalmas mennyiségben szívta fel a jó öreg gipszkarton elemeket. A gyártás és bányászat pedig privát vasúti vonallal járt, ahol a kék lúd repülhetett. 

Kétvégű autószörny vitte a bányászokat az 1950-es években 1

Egy keskeny nyomtávú 40 kilométeres szakaszon közlekedett, Plaster City és a Fish Mountains között. Alapját két 1953-as Chrysler New Yorker Club adta, amelyeket a farrésznél egymás felé fordítva hegesztettek össze. Így kapták meg a 11,5 méter hosszú furcsa vasúti kocsit, ami 2,7 tonnát nyomott, és mindkét kabinból vezethető volt. A végsebessége 60 km/óra körül alakult, amit egy középre szerelt 160 lóerős motorral ért el. A pontos típus sem ismert, egyes források szerint 5,4 literes HEMI V8-as volt benne 180 lóerővel.

Kétvégű autószörny vitte a bányászokat az 1950-es években 2

Az 1970-es években futotta utolsó köreit, a korabeli beszámolók szerint tényleg szárnyalt a keskeny síneken billegve, nem volt éppen biztonságos érzés, ahogy 60 km/óra körül zakatolt a szerkezet. Végül egyszerűen eltűnt a „térképről” vagy bezúzták, vagy porosodik egy raktárban, pontos állapota, lelőhelye nem ismert.