A Ferrari 2004-ben történelmet írt a Hungaroringen: nem csak kettős győzelmet értek el a Magyar Nagydíjon, időközben megfutva a verseny leggyorsabb körét, de ezzel a diadallal egyben a Forma-1-es világbajnoki címet is bebiztosították maguknak, sorban hatodszor.
Ezt a nagyszerű eredményt, pontosabban az abban oroszlánrészt vállaló F2004-es versenyautót ünnepli a Ferrari 296 GTB különleges kivitele, amelyből mindössze öt darabot gyárt Maranello. Mind az ötöt előre eladták, mindet magyar ügyfeleknek.
Az alapot a kupé Assetto Fiorano csomaggal felszerelt verziója adja: ez könnyebb, nagyobb leszorítóerőt biztosít, és speciális abroncsokkal kerül forgalomba, mint az alapverzió.
A 663 lóerős, széles hengerszögű V6-ossal és 167 lóerős villanymotorral szerelt hibrid sportautó limitált különkiadása az F2004-es versenyautón is alkalmazott árnyalatokban (Rosso F1 és Bianco King) pompázik, az orrára festett 1-es rajzszám még tipográfiájában is azonos.
A csomag része a történelmi kötödést részletező, szénszálas küszöbbetét, a Hungaroring pályarajzával, valamint a magyar zászlóval hímzett fejtámaszok. A biztonsági övek négypontosak. Műszaki szempontból pályahasználatra konfigurálták az autót, erről tanúskodnak a Multimatic lengéscsillapítók, valamint a szénszálas első légterelő, amit kifejezetten nagy leszorítóerőre állítottak be.