Egy új autó kulcsainak átvétele mindig izgalmas, ám örömünnep helyett a videón látható Dodge Challenger SRT Hellcat Widebody tulajdonosának rémálom jutott, miután az autószállító egy sor hibát követett el.
Mindössze egyetlen rövid felvétel van az esetről, de az bőven fájdalmas. A rámpáról lehajtva már felmerül a probléma, megbillen az autó eleje, de ekkor még menthető lenne a nagyobb kár. Nyilván ehhez kellett volna külső segítség, sok idő, ezért emberünk úgy döntött 21-re lapot húz, és gázt ad.
Így az autó hátulját is sikeresen összetörte, sérült a kipufogó, valamint a lökhárító is. Kár érte, mert ez a típus kifejezetten ritka és különleges darab a V8-as izomautók sorában. A 6,2 literes, kompresszoros V8-as motor 707 lóerőt teljesít, ami mellé 880 Nm nyomatéka van.
Nem az első eset
Ilyen helyzetben előfordulhatnak hibák, és ha egy értékes veterán az alany, akkor az egész sztori még fájdalmasabb. 2023-ban egy klasszikus, 1962-es Chevrolet Corvette épp lepakolás alatt állt, de a rámpa enyhén lejtett, és a szállítást végző személyzet semmilyen módon nem rögzítette a kocsit.
Így az szép lassan gurulni kezdett, és ekkor már a mellette álló férfi tehetetlen volt, csak a káromkodásra futotta.
A krémszínű kabrió egyike az utolsó C1-eseknek, vagyis a Corvette első generációjának. 1953-tól 1963-ig készült az úttörő Corvette, ami utat mutatott az amerikai sportkocsik új generációjának. Az üvegszálas műanyagból készült karosszéria akkoriban komoly újításnak számított, ez volt az első tömeggyártású típus ezzel a megoldással.
A GM mérnökei azért döntöttek így, mert ezzel könnyebben és gyorsabban beindítható volt a kis szérianagyságra tervezett, alvázas felépítésű sportkocsi gyártása, mint hagyományos acélkasztnival. 1960 volt az első év, amikor a Corvette-ből több mint 10 000 készült. Összesen 67 795 C1-es Corvette megszületését jegyezték fel a General Motors statisztikusai