1994 januárjától kezdték el gyártani a Porsche 911-es utolsó léghűtéses generációját. A 993-as generáció így igazi mérföldkő, a kínálat csúcsát jelentő Turbo modell pedig gyűjtői darab, legyen bármilyen állapotban.
A képeken látható példány pedig szinte hihetetlenül jó kondíciónak örvend, gyakorlatilag gyári 911-est kaphat meg az, aki a Bring a Trailer oldalán még 24 órán belül be tud adni egy 353 000 (124 millió forint) dollárnál magasabb árajánlatot.
Ezüstmetál színben, 18 colos kerekekkel kerül eladásra, és bár kívülről hibátlan, több kommentelő megjegyezte, hogy a 207 kilométeres futásteljesítmény ellenére több külső elemet újrafényeztek, és egy kereket is javítani kellett 2020-ban.
Sőt, a turbókat is cserélni kellett az autón, amit az eladó megjegyzése szerint az autó helytelen kezelése miatt kellett megtenni. Bárhogy is, ezekkel az apróságokkal együtt ez még mindig az autózás egyik Szent Grálja, ami már csak drágább lesz az idővel.
A 911 Turbo ezen generációjánál duplaturbón keresztül kap levegőt a 3,6 literes, hathengeres bokszermotor, amit hatsebességes, kézi váltóval és a 959-esből származó összkerékhajtással szereltek. A motor 5750-es fordulatnál adja le 408 lóerős teljesítményét, mely mellé 4500-től 540 Nm nyomatéka van. Álló helyzetből 100-ra 4,4 másodperc alatt gyorsul, a végsebessége 290 km/óra.