Miközben Szegeden már nagyon is körvonalazódik a márka első európai üzeme, a világ másik felén sem ül a babérjain a BYD. Hazai terepen is igyekszik minél vehemensebben terjeszkedni és annyi – legalább részben – elektromos autóval elárasztani a kínai piacot, amennyivel csak lehet. Ezt ráadásul már nem egy, hanem több márkanév ernyője alatt teszi: ezek egyike a nemzetközi színtéren eddig kevésbé ismert YangWang, aminek legújabb dobása egy prémium kategóriás SUV.

Több trükköt is tud az eddig kiszivárgott információk alapján a YangWang U8. Bár nem tisztán elektromos autóról van szó, hatótáv-növelés gyanánt ugyanis beépítettek egy 2,0 literes belső égésű motort is, négy villanymotorral rendelkezik, kerekenként eggyel. Ez lehetővé teszi, hogy ne csak előre és hátra, hanem adott esetben oldalirányban is tudjon mozogni az autó – mint azt az Autoevolution írja, ez olyanoknak megváltás, akik számára kínszenvedés a párhuzamos parkolás:

Vérbeli profiként, mindössze két egyszerű mozdulattal beparkol saját magától egy szűkebb parkolóhelyre, ugyanakkor akármennyire kelti annak látszatát, hogy könnyebbé válhat az életünk, ennek árnyoldala is akad. Hosszabb távon ugyanis aligha tesz jót a gumiknak egyenetlen kopás, de ugyanígy a hátsó tengely és felfüggesztés egyes alkatrészeit is megviselheti a természetellenes mozgás.

Elvben nem áll messze a tankfordulótól, amivel egy másik márka, a Zeekr jelenleg is nagyban kísérletezik, míg a Rivian annak idején ezzel próbált borsot törni a Tesla orra alá. A Rivian R1T-ről még 2019 végén látott napvilágot egy videón, ami látható volt, hogy a lánctalpas harci kocsikhoz hasonlóan képes egyhelyben megfordulni, aztán hagyták a feledés homályába merülni ezt a funkciót.