A Cybertruck az utóbbi évek legfurcsább, legmegosztóbb négykerekűje, ami annyira extrém, hogy Európában még csak forgalmazásba sem kerülhet jelenleg. Mégis, a Tesla legújabb modellje szinte minden nap bekerül a hírekbe, ha nem saját jogon, akkor azért, mert egy komplett idióta ül a volánja mögött, mint például itt: 

Az autó viszont a pöffeszkedő, kattintásra vágyó közveszélyes influenszerek mellett önmaga is produkál szemforgatásra érdemes dolgokat. A dizájn erős eleme a kerék, a 285/60 R20-as méretű terepgumikat kizárólag a Cybertuck részére gyártja a Goodyear. Csak erre a típusra készültek, aminek oka a légellenállást csökkentő, különleges dísztárcsák alakja. Ezek az alkatrészek túlérnek a felnin, és elérik a gumi oldalfalát.

Ezért speciális kialakítású ez a felület, a tárcsa nyúlványainak külön árkokat hozott létre a Goodyear, hogy ne okozzon gondot a terhelés alatt deformálódó gumi. Ráadásul ezek elvileg puhább anyagból készülnek, mint a dísztárcsa többi része, így elhajlanak, ha egy erősebb kanyarban hordósodni kezd az abroncs.

A menő dísztárcsákkal megeszi saját kerekeit a Tesla Cybertruck 2

Legalábbis a Teslánál ezt gondolták, és úgy tűnik, a tesztek során sem észleltek problémát. A való élet viszont rájuk cáfolt, a dísztárcsa a mindennapos használat során beleér a gumiba, és radírozza annak anyagát. Mindig csak egy keveset dörzsöl le, de ez nagy futásteljesítmény mellett egyértelműen gondot okozhat, a kiszálasodó oldalfal nem épp életbiztosítás. 

A menő dísztárcsákkal megeszi saját kerekeit a Tesla Cybertruck 3

A Tesla észlelte a hibát, ezért márciusig nem érhetőek el ezek a különleges dísztárcsák, valószínűleg áttervezik az alkatrészt, de mivel egy 3,1 tonnás, 845 lóerős szörnyetegről van szó, ezek a gumik valószínűleg úgyis kopaszra kopnak pár ezer kilométer alatt, ha dörzsöli valami az oldalukat, ha nem.