A német autóipari óriás pénzügyi és mobilitási szolgáltatója, a Mercedes-Benz Mobility innovatív, szórakoztató módját találta ki a munkatársak képzésének.
A stuttgarti vállalat tavaly a dán Workz A/S tanácsadó céggel közösen saját társasjátékot tervezett-gyártott, mellyel az alkalmazottak kollaboratív módon, egymással együttműködve tanulnak a cég stratégiaalkotási és kommunikációs folyamatairól.
Ez eddig talán nem túl izgalmas, de valamit nagyon eltaláltak a céges stratégiai játékot illetően, az ugyanis mostanra két rangos díjat is elnyert.
A társast a „kiváló kommunikációs dizájn/játékdizájn” kategóriában German Design Award díjat kapott, a játékok, szimulációk oktatási, képzési felhasználására koncentráló Serious Play konferencia 2023-as kiadásán pedig ezüstérmet ítélt neki a szakmai zsűri a „vállalati/szakmai” kategóriában.
A cégen belül összesen 34 országban terjesztett játék részletei sajnos nem ismertek, pedig igen kíváncsiak lennénk rá.