Ahogy vártuk, a Fiat 600e adja az Abarth első európai szabadidőjárművének (mert Latin-Amerikában már építettek egyet) alapját. Azt már korábban elárulta a gyártó, hogy 240 lóerős villanymotor dolgozik benne – azt azonban nem, hogy ezt az erőt mechanikus részlegesen önzáró differenciálművön keresztül viszi át az aszfaltra az autó.
További műszaki részletekkel továbbra sem kényeztet az Abarth, bár az még kiderül a szűk szavú közleményből, hogy olyan speciális, 20 colos abroncsokkal szerelik majd az autót, amelyet a Formula E-ben szerzett tapasztalatok alapján fejlesztettek ki az Abarth számára. A nagy kerekek öblében komoly fékeket sejtünk, a hátsó szárny pedig nem csak dísz, hanem valódi áramlástani hatással bír – azaz leszorítóerőt termel.
Az autó reklámfilmjét ma forgatták Milánóban, így hamarosan további fotókra számíthatunk. A piaci bevezetés dátuma még nem ismert, az viszont biztos, hogy az első 1949 példányt Abarth 600e Scorpionissima különkiadásként fogják értékesíteni.
Ennek felszereltsége is gazdagnak ígérkezik, az viszont tény, hogy az egyetlen közölt fényképen is látható Hypnotic Purple (hipnotikus lila) színben fogják árulni, ami a gyári sajtóosztály szerint kihozza a modell „gonosz személyiségét.” Csak tudd.