Ősrégi szolgáltatással bővített még tavaly ősszel a Tesla: annak érdekében, hogy többféle színben is elérhető legyen két modellje, a Model 3 és a Model Y, lehetőség nyílt azok gyári átfóliáztatására, akkori áron körülbelül 2,7-2,9 millió forintért.

Ezek után a héten a Tesla Cybertruckhoz is elérhetővé tették a színes fóliákat, azokért azonban 6000-6500 dollárt kérnek el a márka webshopjában, ami a mostani árfolyam szerint 2,1-2,3 millió forintnak felel meg. Mindezt úgy, hogy a tengerentúlon a még megjelenésre váró belépőmodell ára is 60 990 dollárról, azaz csaknem 22 millió forintról indul.

Az alkalmazásban szürkés, feketés, valamint szaténkerámia árnyalatokat kínálnak olcsóbban, míg a drágább színek közé a szatén rózsaarany és a szatén örvénykék tartozik. A borsos összegeket azzal magyarázza a Tesla, hogy a fóliájuk nem csak védelmet nyújthat a karcolásokkal szemben, de „környezetbarátabb, mint a hagyományos vinilfóliák” – írja a Business Insider.

Annyi a bökkenő, hogy az alternatív színekhez egyelőre csak az Egyesült Államokban, azon belül is négy kaliforniai Tesla-szervizközpontban lehet hozzáférni. Más kérdés, hogy pillanatnyilag nem a szín a Cybertruck legégetőbb problémája: mint arról a Vezess beszámolt, a november végén bemutatott szögletes pick-up esetében máris rozsdásodásra panaszkodnak az ügyfelek, ami ellen a suvickolást javasolják.