Háromtengelyes terepjárót láttunk már sokat, de az, hogy valaki egy hétköznapi Honda Civic alá álmodjon hat kereket, az ritka. A kettővel több kerék azonban nem volt elég, Need for Speed-stílussal lett megfejelve a hatodik generációs Civic alapjaira felhúzott rettenet.

A hatkerekű Civic-szörny rémálmokat fog okozni, szóval csak óvatosan 1

A szokatlan autót Ohio államban (USA) fotózták, és úgy tűnik, hogy ez egy show-jármű, amely állítólag igen komoly airride rendszert kapott, szóval az utastérből kezelhető, mennyire legyen porba ültetve a verda. A krómfelniken suhanó Civicet egyes források szerint 13 évvel ezelőtt készítették, szóval így már érthető a Halálos iramban- (Need For Speed ​​​​Underground) stílusirány.

A hatkerekű Civic-szörny rémálmokat fog okozni, szóval csak óvatosan 2

Az utastér rendesen le van csupaszítva, az anyósülésen pihenő kapcsolósor pedig szintén az airride-ról árulkodik. Ha az első fotót alaposan megnézitek, akkor látni, hogy a légrugós rendszert működtető egység a csomagtartóban található.

A hatkerekű Civic-szörny rémálmokat fog okozni, szóval csak óvatosan 3

A hatodik generációs Honda Civicet 1996 és 2000 között gyártották. A korábban népszerű és megbízható 1,5-ös motor mellett megjelent a 16 szelepes 1,4-es, az 1,6-os 106 lóerővel büszkélkedhetett. Az EX verzióban az 1,6 benzinmotor 127 lóerős volt, a 160 lóerős VTi jelölést kapott, a csúcsváltozat pedig természetesen a 185 lóerős Type-R volt.

A hatkerekű Civic-szörny rémálmokat fog okozni, szóval csak óvatosan 4

Fotó: Honda