Ez az egész körrekordos történet a Porsche és a Tesla rivalizálásáról szólt, a Nürburgring igazi csúcstartója a kétüléses hiperkupé, a Rimac Nevera (7:05,298), de a Taycan most ezt az időt is megközelítette. Az első „összecsapás” során a Taycan Turbo állította fel a rekordot 7:42-gyel, amíg a Tesla 7:35-ös időt nem futott az alap Tesla Model S Plaiddel. A Porsche viszont 7:33-at ért el egy egyedi teljesítménycsomaggal felszerelt Taycan Turbo S-sel, majd jött a Tesla, és saját pályacsomagjával 7:25 alatt teljesítette a kört. Erre lett csattanós válasz az új körrekord: 7:07,55.

Így állít fel rekordot a legerősebb Porsche 1

A német gyártó pedig nem titkolja, hogy sikerült mindez, a teljes, Nürburgringen megtett kört közzétették videón. A látvány egyszerűen szürreális, nincs recsegve üvöltő boxermotor, csak némi sípolás, szélzaj, és brutális gyorsulás, a kilométeróra tényleg úgy szalad fel, mintha rakéták hajtanák a Taycant.

A rekordot figyelve érdemes megnézni, hogyan használja Lars Kern pilóta az Attack Mode funkciót. A Formula E versenyautók által inspirált üzemmód 10 másodpercre extra 160 lóerőt (120 kW / 163 LE) szabadít fel a rendszer tartalékaiból, a rövid erőlöket visszaszámlálása a műszerfal jobb oldalán látszik.

Ezt a komoly eredményt nem mezei Taycan Turbo GT-vel érte el a Porsche, az autó opciós Weissach csomaggal volt felszerelve. Ennek 2,2 másodperc is elég a 0–100 km/órás sprinthez, a végsebessége 290 helyet 305 km/óra. Az extra dinamika részben a csökkentett tömegnek, részben a feljavított aerodinamikai csomagnak köszönhető. Nincs benne hátsó ülés, kihagytak pár kárpitot, így 70 kilogrammal alacsonyabb az autó tömege. 

A Taycan Turbo GT alapértelmezésben 580 kW (789 LE) teljesítményre képes. Ebből a 789 lóerőből 1034 lóerő (760 kW) lesz a rajtautomatika aktiválásakor, padlógázon pedig két másodpercig enged a rendszer 815 kilowattot, azaz 1108 lóerőt, és 1340 Nm nyomatékot. 

Ez a Porsche lenyűgöző futómű-tuningjával együtt hozzájárult ahhoz, hogy a Taycan Turbo GT lett a leggyorsabb négyajtós szériaautó, amely valaha is megjárta a Nürburgringet, és az egyik leggyorsabb elektromos autó, amely valaha is pályára állt.