Merész, letisztult és innovatív – az Opel a négykerekű modelljei mellett ezeket az értékeket igyekszik kiegészítőiben, ruházati termékeiben is kidomborítani, a tavaszi kollekcióban pedig kiemelt szerepet kap az új Corsához társított fiatal, izgalmas, lényegre törő hármas is.
A #Yes of Corsa (szójáték, kb. naná, hogy Corsa) jegyében a fiatalos darabok közül ötletes – sőt, innovatív, ugye – a Quikflip kapucnis pulóver, mely pillanatok alatt hátizsákká alakítható.
A nyári időre szánt póló elején megjelenik a kérdés: „Born to be pop?”, azaz kb. menőnek születtél, amire a háton ott a válasz „#Yes of Corsa”. Stílusos kiegészítő lehet még a fekete bucket hat, magyarosabban horgászsapka, melyet persze nem kizárólag halak kifogásához ajánl az Opel, sőt.
A #Yes of Corsa kollekcióban akad még merész, vagány színekben pompázó zokni, fényvisszaverős bevásárlótáska, ha pedig valaki a Corsa iránti rajongása hangos kifejezésével boldogítaná a környezetét, azt is megteheti a nyomógombos hanggenerátorral (#Yes of Corsa SOUNDbuzzer).
Nem csak a Corsára, hanem mostanra a teljes Opel-kínálatra jellemző a Vizor nevű frontkialakítás, amely az új kollekcióval már a Corsától, Astrától, Mokkától stb. eltávolodva is jelen lehet, hiszen napszemüvegbe formázták.
Kattints a képre, galéria nyílik!
A pulcsi-hátizsákért 88 eurót (35 ezer Ft) kérnek, a #Yes of Corsa póló 35,50 (14 ezer Ft), a sapka, valamint a buzzer 19,90 (7800 Ft), a zokni 15,90 (6300 Ft), a bevásárlótáska 13,50 (5300 Ft), a Vizor napszemüveg 39,90 euró (15 500 Ft).