Az autógyártók, különösen a prémium- és luxusmárkák kiegészítőik körében előszeretettel dobnak piacra illatszereket – itt a legújabb, most a Porschétől.
A vadonatúj Pure Life – (szín)tiszta élet – kollekcióban a Porsche Design az izgalmat, az érzékiséget, a szabadságot, de a kiegyensúlyozottságot és a magabiztosságot igyekezett megfogni, rövidebben a „függetlenség illatát” kívánta megfogni.
„Azt szerettem volna, hogy ez az illat megragadja a függetlenség érzését, amikor az öltönyt vászoningre cseréljük, ha úgy tartja kedvünk” – magyarázta az illatot megalkotó parfümőr, Marine Ipert.
Az alapvetően „friss és tengeri, de egyben érzéki” illat fejjegyeit a bergamott, a rózsabors és a gyömbér adják, a szív borókabogyóból, tengeri jegyekből és levandinból áll, az alapot a cédrusfa, a tömjén és a pézsma jelenti.
Első pillantásra egyszerűcskének tűnhet a külcsín, de van mögötte elgondolás: a minőségi üveg és a könnyűfém kombinációjával a súlytalanság elegáns érzetét keltő palackot hoztak létre. A türkiz szín rímel az illatra, míg a fémes részek a funkcionalitást húzzák alá. A permetezőgombot innovatív mechanizmusba süllyesztették, megnyomásakor a frontlemez leereszkedik. A mechanizmus utazás esetére lezárható – a függetlenség illata így bárhova magunkkal vihető.
Kattints a képre, galéria nyílik!
A kollekcióban eau de parfum és tusfürdő található, előbbi ajánlott ára 50 ml-es kiszerelésnél 78 euró (31 ezer Ft), 100 ml-esnél 105 (41 500 Ft), míg a 200 ml-es tusfürdő 27 euró (10 700 Ft).
A Porsche Design Pure Life március végétől válik elérhetővé a Porsche Design üzleteiben és a webshopban, április 15-től pedig egyes Douglas üzletekben, valamint illatszerbutikokban is megjelenik.