Egyszerűsített, robusztusabb kialakítást kapott a Tucson orra: a nappali fények továbbra is beborítják a hűtőmaszk kétharmadát, de a korábbi, optikailag zsúfolt megoldás a múltté. Minden olyan részletet, ami eddig lekerekített volt, szögletesre faragtak át, ami masszívabb megjelenést kölcsönöz az autónak.
Hátul a lökhárító finom módosításán túl nincs érdemi változás. Ezen kívül új könnyűfém keréktárcsák, új karosszériaszínek jelentek meg a kínálatban.
Az N Line kivitel is követi ezeket a módosításokat, de itt a hűtőmaszk és az alsó légbeömlő bonyolult rácsozatot kapott, egyediek a keréktárcsák, a kerékívek és az oldalsó védőpanelek pedig fényezettek, nem szürkék.
Fontos újdonság fogad a belső térben: változott a műszerfal, a középkonzol, a kormánykerék és a középső könyöklő. Az infotainment érintőképernyője a digitális műszeregységgel közös panel alá költözött, emiatt vadonatúj a klímavezérlő panel.
A dupla 12,3 colos monitor mögött egy head-up kijelző is dolgozik: ez hatalmas, 12 colos képet vetít a szélvédőre.
Az utas előtt rakodófelületet alakítottak ki, újak a könyöklők és a felső ajtóborítások. Az irányváltó kapcsoló a kormányoszlopra költözött, a padlókonzol teljesen átalakult.
Az üléseknél új színek és anyagok közül válogathatunk.
Technológiai szempontból a vezeték nélküli szoftverfrissítés bevezetése talán a legfontosabb, ez nem csak a rendszerek napra készen tartását teszi lehetővé, hanem a funkciók későbbi bővítését is.
Még idén érkezik az ultraszéles sávú digitális kulcs, aminél az okostelefon helyettesíti az indítókulcsot – az autó több méterről nyitható, és beszállás után azonnal indítható, nem kell a telefonnal bíbelődni.
Kisgyermekes családok számára fontos fejlesztés a hátsó ülések foglaltságára figyelmeztető rendszer, míg a mátrix LED fényszórórendszer vakításmentesen kínál kiváló megvilágítást.
A Tucson általános felszereltsége is bővül. A vezetőtámogató funkciók között megjelenik a keresztszél-stabilizáló fék- és kormányvezérlés, míg praktikus fronton az USB-C töltő aljzatok megjelenése jelent előrelépést.
A hajtáslánc-kínálat egy új verzióval bővül, a plug-in hibrid hamarosan kétkerék-hajtással is elérhető lesz, ami bizonyosan alacsonyabb árat jelent majd. Szintén a plug-in hibridekhez kapcsolódó újítás a geofencing funkció, amely emissziómentes zónák határához érve automatikusan leállítja a benzinmotort. A hibrid és a plug-in hibrid Tucsonoknál is a kormányra szerelt füllel állítható a regeneratív fékerő.