Pakisztán 230 milliós lakosságával a világ ötödik legnépesebb országa, egyike azon államoknak, amelyek a 21. században jó eséllyel a világ egyik legnagyobb gazdaságává válnak. Már ma is mindent képesek maguk előállítani, a módszerek viszont még messze állnak a globális gyártóktól megszokott megoldásoktól.
Az országban például van buszgyártás. Üzemcsarnok helyett viszont itt egy poros hátsó udvaron készülnek kézműves módszerekkel buszok, amelyekre végülIsuzu márkajel kerül. Hogy milyen bódé kerül a teherautó alvázra, azt akár az építés reggelén is eldönthetik. Lehet hosszabb, magasabb, rövidebb, minden a felhasznált fém zártszelvényeken múlik, amelyekből hajtogatással és hegesztéssel alakítják ki a vázat.
Védőfelszerelés a papucs és a napszemüveg, ennyi elég nekik a fémmunkához, de azért a bevonatos elektródás hegesztőkkel is csak a stratégiai pontokon csípnek oda. Úgy tűnik nem szeretik a folyamatos varratokat, ennyi is összetartja a bódét. A padló szöggel rögzített deszkákból áll, amire acéllemez kerül.
A végeredmény pedig az ismert, színes, kidekorált pakisztáni busz, ami lehet nem a legmodernebb, de a célnak tökéletesen megfelel.