Az öt epizódból álló rajzfilmsorozat GR Corollát vezető főhőse társai segítségével száll szembe egy technológiai vállalattal és annak gonosz vezérigazgatójával.

A Toyota sokat köszönhet a japán rajzfilmnek, az animének. 1998-ban indult el (az 1995-ös mangaképregény alapján), és egészen 2014-ig készült az illegális utcai autóversenyzésről szóló kultikus sorozat, az Initial D, amely megismertette az Y generációval a Toyota AE86-ot, de szerepelt benne a 80-as 90-es évek összes sportos Toyotája az MR2-től a Celica GT-Fouron keresztül a különböző Supra-generációkig, mégpedig tökéletesen valósághű ábrázolással.

A japán autógyártó az Initial D stílusában most elkészítette a saját animesorozatát, a Gripet, amellyel a modern Gazoo Racing sportmodelljeit kívánja népszerűsíteni. A Grip öt rövid epizódból áll, amelyeket már mutatunk is, szép sorjában.

Első rész:

 

A Long Beach-i székhelyű Intertrend marketingügynökség által készített anime az autómárka Gazoo Racing motorsportrészlegét és annak jelenlegi autókínálatát veszi alapul, hogy a fiatal, Z generációs ázsiai-amerikai közönséget megszólítsa.

Második rész:

 

A sorozat a főszereplőt, Jae Kangot és csapatát követi, akik egy futurisztikus metropoliszban száguldoznak, amelyet a fiktív, SynthCorp nevű technológiai óriáscég irányít. Az anime egy olyan korban játszódik, amikor a vezetés izgalmát a SynthCorp már szinte teljesen kiirtotta, a vállalat vezérigazgatója, a gonosz dr. Synth ugyanis egy hatalmas önvezető járműflottát irányít, miután sikeresen meggyőzte a közvéleményt, hogy biztonságosabb és hatékonyabb a hagyományos autóknál, de az igazi célja az, hogy sokkal ellenőrzöttebbé tegye a társadalmat.

Harmadik rész:

A GR Corolla háromhengeres, 1,6 literes turbómotorjához hatfokozatú, kézi sebességváltó és a variálható nyomatékelosztású összkerékhajtás kapcsolódik. A GR Yarishoz képest a sportos Corolla új kipufogórendszert kapott, ami 261-ről 304 lóerőre emelte a csúcsteljesítményt, a legnagyobb forgatónyomaték pedig 360 helyett 370 Nm lett. Az átdolgozott kipufogórendszer három hangtompítót, és ennek megfelelően három végcsövet kapott.

Negyedik rész:

 

Ötödik rész: